با پایان هفدهمین دوره لیگ دسته دو فوتبال ایران و عدم صعود تیم بعثت کرمانشاه از این لیگ به لیگ دسته یک، زمزمه هایی مبنی بر تلاش مسئولان این باشگاه برای خرید امتیاز یک تیم دسته اولی به گوش رسید که با تائید مدیرعامل این باشگاه، موضوع بصورت جدی مطرح شد.
کد خبر: ۶۳۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 02 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه خرداد امسال با مسئولین باشگاه شهرداری تبریز برای خرید امتیاز این تیم به توافق رسیده و حضور تیم بعثت در لیگ دسته یک قطعی است، این درحالی بود که علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز درخصوص واگذاری این تیم عنوان کرد"هنوز این توافق قطعی نیست"، چراکه آنان با خریداران دیگر نیز درحال مذاکره هستند.

همدلی مسئولین تبریزی مانع از واگذاری امتیاز این تیم به استانی دیگر و خروج آن شد، این مسئله مدیرعامل باشگاه بعثت را برآن داشت تا دیر نشده اقدام به خرید امتیاز تیمی دیگر کند که دراین راستا مذاکرات خود را با تیم استقلال جنوب تهران آغاز کرد.

در خصوص چرایی عدم توافق مسئولان باشگاه بعثت برای خرید امتیاز تیم شهرداری تبریز و استقلال جنوب و تلاش آنان برای حضور در لیگ دسته یک ابهاماتی وجود داشت که افشین حسنی مدیرعامل باشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه به آنها پاسخ گفت.

حسنی با اشاره به برگزاری جلسات و توافقات انجام شده بین باشگاه بعثت و باشگاه شهرداری تبریز برای خرید امتیاز این تیم، اظهارکرد: همه چیز را برای انتقال امتیاز شهرداری تبریز به کرمانشاه فراهم کرده بودیم و حتی قرارداد رسمی را نیز با مدیرعامل این باشگاه منعقد کردیم، اما در نهایت شورای شهر تبریز به دلایلی مانع از خروج این تیم از تبریز شد.

مدیرعامل باشگاه بعثت تاکید کرد: باتوجه به اینکه این باشگاه تبریزی با وجود قرارداد رسمی به تعهدات خود عمل نکرده، از آنها شکایت کردیم.

وی در ادامه به تلاش انجام شده برای خرید امتیاز تیم استقلال جنوب تهران اشاره کرد و گفت: در این رابطه دو جلسه با اسماعیل فرهنگیان مدیرعامل این باشگاه برگزار کردیم که او طی این جلسات اعلام کرد برای فروش امتیاز تیمش به بعثت کرمانشاه هیچ مشکلی ندارد.

حسنی اضافه کرد: زمانی که برای حضور در جلسه سوم آماده می شدیم، شخصی به نام " حسین معرفت" طی یک تماس تلفنی با بنده عنوان کرد که طبق نامه ای محضری که از مدیرعامل باشگاه دارد، 20 درصد از سهام باشگاه استقلال جنوب متعلق به اوست لذا قرار شد برای راضی کردن این سهامدار نیز اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر فرهاد کاظمی مربی سابق تیم استقلال جنوب نیز اعلام کرد که 50 درصد از سهام باشگاه متعلق به وی و بازیکنانی است که در این تیم حضور داشته اند.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه تصریح کرد: با وجود تعدد سهامداران این باشگاه، سعی کردیم درجلسه چهارم که باحضور همه آنها و مدیرعامل باشگاه برگزار می شد، بتوانیم به توافق نهایی دست پیدا کنیم، اما در این جلسه به دلیل شکایت سهامداران از مدیرعامل باشگاه، او در نشست حضور پیدا نکرد.

وی افزود: در این نشست قرار بود 50 درصد از مبلغ فروش امتیاز باشگاه که دو میلیارد تومان بود را به سهامداران بدهیم و مابقی را نیز طی دو قسط به حساب باشگاه واریز کنیم، اما اختلاف سهامداران مانع تحقق این مسئله شد.

حسنی یادآورشد: حتی در آخرین زمان باقی مانده برای خرید امتیاز یک لیگ دسته اولی، با باشگاه خونه به خونه نیز رایزنی هایی کردیم، اما متاسفانه دیگر فرصت تمام شده بود.

وی با تاکید بر اینکه تمام توان خود را بکار گرفتیم تا تیم بعثت به لیگ دسته اول صعود کند، خاطرنشان کرد: در نظر داریم تا هزینه ای را که قرار بود برای خرید یک تیم دسته اولی صرف کنیم، برای تقویت تیم خود صرف کنیم تا بتواند قدرتمندانه در لیگ دسته دو امسال حضور داشته و با اقتدار صعود کند.

وی تاکید کرد: در مدتی که در تلاش برای خرید امتیاز یک تیم دسته اولی بودیم، رسانه ها و مسئولین استانی دغدغه مندانه و همدلانه از ما حمایت کردند که این موضوع جای تقدیر دارد.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه همچنین درخصوص انتقال تیم بادران تهران به کرمانشاه، گفت: کرمانشاه این پتانسیل را دارد که چند تیم خوب در لیگ های مختلف داشته باشد، چرا که هر چه تعداد تیم های فوتبال در کرمانشاه زیادتر شود بازیکن سازی و دانش مربیان کرمانشاهی بالاتر رفته و برای این استان امتیاز خوبی به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: از آمدن تیم بادران به کرمانشاه استقبال می کنیم و از آنها حمایت لازم را خواهیم داشت.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار