مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از برگزاری ویژه برنامه ”انقلاب، کودک، میهن “ به مناسبت دهه مبارک فجر در شهر زلزله زده سرپل ذهاب خبر داد.
کد خبر: ۵۶۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 10 February 2018

 مهناز فتاحی  در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:صبح  امروز روز شنبه ٢١ بهمن ماه ویژه برنامه دهه مبارک فجر در شهر سرپل ذهاب و با حضور مسوولین مختلف این شهرستان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد:اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در برنامه ” انقلاب، کودک، میهن“ که با هدف ایجاد شور و نشاط در میان کودکان و نوجوانان زلزله زده، و همچنین آشنایی آنان با روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از برنامه های اجر شده در این ویژه برنامه بود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از اجرای سرود ” ایران“ توسط اعضای کانون با لباس محلی، اجرای مسابقه حضوری، نمایش زنده ”شبی در اتاق مه نگار“ با هدف آشنایی کودکان با زلزله و راههای مصونیت از وقوع این حادثه، و... در این برنامه خبر داد.

فتاحی اظهار داشت:بنا بر دعوت کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر، قرار است ” فرهاد تجری“، نماینده مجلس شورای اسلامی، ” اکبر سنجابی“، فرماندار، ” روح الله عباسیان “ رییس آموزش و پرورش و تعدادی از مسوولین شهر سرپل ذهاب در این برنامه به عنوان میهمان ویژه حضور  یافتند.

لازم بذکر است این برنامه از ساعت ٩ صبح و با همکاری نمایندگی شرکت ایران خودرو، میزبان کودکان و نوجوانان شهر زلزله زده سرپل ذهاب  در حال اجرا می باشد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار