به گزارش تابناک : اگرچه این کراساوور پرفورمنس آلومینیومی 11 سال پیش رونمایی شد و هرگز به خط تولید راه نیافت اما به نظر میرسد این شرکت بریتانیایی احتمالاً در آیندهای نه چندان دور شاسیبلند خاص خود را خواهد داشت.
به لطف تصویر برندی که خراب نشده لوتوس میتواند پولساز شود. جیلی میگوید این برند کلاسیک بریتانیایی پتانسیل فوقالعادهای برای افزایش فروش 1500 تا 2000 دستگاهی کنونی خود در سال دارد.
افزایش فروش لوتوس میتواند با فروش هر خودرو در هر ابعادی صورت گیرد. محصولات لوتوس همواره به وزن کم و سواری لذتبخش شهره بودهاند. یکی از مدیران ارشد جیلی معتقد است تولید اینگونه محصولات برای لوتوس بد نخواهد بود. او تصمیم پورشه در سال 2002 برای تولید کاین را مثال میزند که در نهایت موفقیت عظیمی را برای آلمانها به ارمغان آورد.
این مدیر ارشد جیلی که مدیرعامل کمپانی تاکسی ساز لندن نیز میباشد گفته که تاکسی اخیر شرکت بر پایه پلتفرم آلومینیومی سبکوزن مشابه با آنچه که لوتوس استفاده میکند ساخته شده است. جیلی میتواند با همکاری نزدیک این دو کمپانی در هزینههای خود صرفهجویی نماید.