فرماندار هرسین ازتشكيل سند راهبردي و ايجاد دبيرخانه شوراي عالي ترويج و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت که از مهمترين اقدامات دولت در راستاي حمايت از خانواده هاي معظم شهداء و ايثارگران است خبر داد.
کد خبر: ۴۶۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 21 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری هرسین ،فرماندار هرسین به همراه جمعی از مسئولین شهرستان  بمناسبت هفته ورزشهای باستانی و زور خانه ای از خانواده هاي معظم شهداء و ايثارگران سرکشی کرد.

امير شاه آبادي فرماندار شهرستان هرسين در اين ديدارها بر حمايت دولت تدبير و اميد از ضرورت اشتغال و رفع نيازهاي خانواده هاي معظم شهداء و ايثارگران تأكيد كرد.

وی بيان كرد : مصوبات و تصميمات اتخاذ شده در شوراي عالي ترويج و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت در راستاي حل مشكلات و رفع نيازهاي جامعه هدف بسيار مؤثر خواهد بود .

شاه آبادي در پايان سخنانش با اشاره  به ابلاغ قانون جامع حمايت از ايثارگران توسط رئيس جمهور محترم  اظهار داشت : دولت در برنامه ششم توسعه و سند راهبردي خدمات ارزنده و قابل توجهي را براي خانواده هاي معظم شهداء ، جانبازان و ايثارگران پيش بيني كرده است و وجود 10 ماده در قوانين جامع حمايت از اين اقشار اشاره مستقيمي به عزم دولت در اشتغال و كارآفريني جامعه ايثارگري كشور دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار