معتون فناوری و اطلاعات مرکز برنامه ریزی استانداری:
معاون فناوری و اطلاعات مرکز برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه هیچ اعتباری در زمینه استان مجازی به کرمانشاه تخصیص داده نشده است، گفت: کارهایی در زمینه این طرح انجام شده، اما نمی‌توان درصد پیشرفت مشخص و یا زمانی برای اتمام این پروژه تعیین کرد.
کد خبر: ۳۷۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 15 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایسنامحمد ایمانی با بیان اینکه هیچ اعتباراتی در زمینه پروژه "استان مجازی" به کرمانشاه اختصاص داده نشده است، گفت: با این وجود از حرکت نمی‌ایستیم و پیگیریم که این پروژه اجرا شود.
وی با بیان اینکه کرمانشاه پایلوت اجرای این پروژه است، گفت: قطعا اجرای این پروژه برای استان سودمندی بسیاری دارد و نیازمند اجرای آن هستیم.
ایمانی با بیان اینکه طرح این پروژه تدوین شده گفت: اقداماتی در این زمینه صورت گرفته که از جمله آن الکترونیکی شدن نوبت دهی پزشکان و داروخانه ها است که این پروژه مراحل نهایی خود را طی می کند.
معاون فناوری و اطلاعات مرکز برنامه ریزی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: بسیاری از پروژه های استان مجازی نیز باید بصورت B.O.T انجام شود و باید سرمایه گذاران برای اجرای طرح ها اعلام آمادگی کنند.
ایمانی با بیان اینکه طرح استان مجازی تغییر نکرده است، گفت: این طرح را با جدیت پیگیری می کنیم که اجرا شود، البته این امکان هست که به دلیل نبود اعتبارات اجرای آن با برنامه زمانبندی هماهنگ نباشد.
معاون فناوری و اطلاعات مرکز برنامه ریزی استانداری کرمانشاه، در خصوص زمان اتمام این پروژه، گفت: نمی‌توان زمان مشخصی برای مجازی شدن کرمانشاه مشخص کرد، زیرا نبود اعتبارات و مسائل دیگری وجود دارد، اما طی سالیان آتی این طرح را پیگیری خواهیم کرد.
ایمانی با بیان اینکه درصد پیشرفت مشخصی هم نمی‌توان برای این پروژه اعلام کرد، گفت: برنامه‌ای تدوین شده و باید انجام شود و ما اجرای آن را پیگیری می‌کنیم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار