مدیرعامل پالایشگاه آناهیتا گفت: تاکنون قراردادی برای عملیات اجرایی پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه با سرمایه‌گذاران خارجی منعقد نشده است.
کد خبر: ۱۸۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 13 February 2016
مدیرعامل پالایشگاه آناهیتا گفت: تاکنون قراردادی برای عملیات اجرایی پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه با سرمایه‌گذاران خارجی منعقد نشده است.

فرهاد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: هم اکنون 300 تا 400 دستگاه از ماشین‌آلات و تجهیزات جهت تسطیح و خاک‌برداری پالاشگاه آناهیتا مشغول کار هستند که این موضوع زمینه اشتغالزیی 400 نفر را فراهم کرده است.

مدیرعامل پالایشگاه آناهیتا با بیان اینکه در صورت مساعد بودن وضعیت جوی تا پایان سال عملیات خاکبرداری به اتمام می‌رسد، عنوان کرد: در غیر این صورت حداکثر تا اردیبهشت ماه سال 95 این عملیات به اتمام می‌رسد.

احمدی به پیشرفت 35 درصدی طرح پالایشگاه آناهیتا اشاره و خاطرنشان کرد: فاز نخست اجرای عملیات ساخت این پالایشگاه که مربوط به تسطیح و خاک‌برداری بوده هم اکنون در حال انجام است.

وی از رایزنی با سرمایه‌گذاران خارجی کشورهای آسیایی و اروپایی خبر داد و بیان کرد: به طور میانگین تاکنون هر دو هفته یکبار با تعدادی از سرمایه‌گذاران کشورهای چین، ژاپن، کره، هند، فرانسه و ایتالیا جلساتی برگزار شده است.

احمدی با بیان اینکه تاکنون قراردادی با سرمایه‌گذاران خارجی منعقد نشده است، اظهار کرد: استفاده از تسهیلات سرمایه‌گذاران مذکور در مرحله دوم از کار مورد توجه است و در صورت عدم انعقاد قرارداد کار با سهامدارن موجود ادامه می‌یابد.

مدیرعامل پالایشگاه آناهیتا بیان کرد: از آغاز اجرای عملیات ساخت این پالایشگاه در استان کرمانشاه مشکلی وجود نداشته و هم اکنون نیز برای ادامه روند مشکلی وجود ندارد.

ساخت پالایشگاه 150 هزار بشکه‌ای آناهیتا که در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه مورد توجه بوده در صورت تکمیل زمینه اشتغال پنج هزار نفر را فراهم می‌کند و خوراک صنایع پایین دست استان از جمله واحد ال.ای.بی که در حال حاضر خوراک مورد نیاز خود را از استان‌های دیگر تهیه می‌کنند، تأمین می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار