بازرسی5 تیم ازبقاع متبرکه

مسئول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: پنج تیم از 60 بقعه و امامزادگان مجری طرح نوروزی آرامش بهاری همدان بازرسی می‌‌کنند.
کد خبر: ۱۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷ 30 March 2015

مسئول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: پنج تیم از 60 بقعه و امامزادگان مجری طرح نوروزی آرامش بهاری همدان بازرسی می‌‌کنند.

به گزارش تابناک همدان؛ مجتبی جمالی  در همدان با اشاره به اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در 60 بقعه و امامزاده در همدان اظهار کرد: آیین سوگواره یاس نبوی در بیش از 61 بقعه و امامزاده استان اجرا شد.

وی افزود: بقاع متبرکه زمینه مساعدی برای ترویج گردشگری مذهبی است و مسافران می‌توانند در این اماکن اسکان یافته و از برنامه‌های فرهنگی بهره‌مند شوند.

مسئول بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه از روزهای نخستین اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری استقبال از مسافران و مهمانان در بقاع متبرکه مجری این طرح انجام شد، افزود: اماکن مذهبی استان قابلیت بالایی در جذب گردشگر دارند.

وی از انجام بازرسی از اماکن متبرکه مجری طرح نوروزی آرامش بهاری استان خبر داد و افزود: پنج تیم بازرسی از 60 بقعه و امامزادگان مجری طرح نوروزی آرامش بهاری همدان بازرسی می‌‌کنند.

جمالی با بیان اینکه 30 روحانی اعزامی از قم در خیمه‌های معرفت استان فعالیت می‌کنند، گفت: در طول اجرای طرح، رئیس اعزام مبلغان سازمان اوقاف از فعالیت مبلغان طرح نوروزی آرامش بهاری در خیمه‌های معرفت همدان بازرسی می‌‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار