مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: یک کوهنورد اهل شهرستان کنگاور که دچار حادثه شده بود با تلاش امدادگران این جمعیت از مرگ نجات یافت.
کد خبر: ۱۰۷۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ 15 November 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا محمدباقر محمدی  اظهار کرد: این کوهنورد ۳۸ ساله در ارتفاعات کوه «دم چشمه» شهرستان کنگاور هنگام کوهنوردی در این منطقه دچار حادثه شده بود.

وی توضیح داد: مقارن ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه روز یکشنبه طی گزارش فرد مفقود شده مبنی بر سقوط و شکستگی از ناحیه پا و دست در ارتفاعات کوهستانی این منطقه به مرکز کنترل هماهنگی عملیات EOC جمعیت هلال‌احمر استان اعلام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: بلافاصله یک تیم از پایگاه امداد و نجات شهید قلیوند هلال احمر شهرستان کنگاور در کمترین زمان با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شد.

محمدی یادآور شد: نیرو‌های امدادی این جمعیت پس از پنج ساعت عملیات جستجو و نجات و طی مسیر‌های سخت گذر موفق به دسترسی به فرد مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی وی به مراکز درمانی انتقال داده شد.

وی افزود: در یک حادثه دیگر که شنبه شب در محور کرمانشاه به بیستون روی داد نیز نجاتگران جمعیت هلال احمر شعبه بیستون به سه مصدوم که بر اثر حادثه رانندگی دچار جراحت شده بودند امداد رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه توضیح داد: این حادثه ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شب روی داده بود که با اطلاع مرکز اورژانس گزارش برخورد یک دستگاه رانا با نرده‌های حفاظ در محور کرمانشاه - بیستون به مرکز کنترل هماهنگی عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان اعلام شد که بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات باقرالعلوم جمعیت هلال احمر بیستون به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: نیرو‌های امدادی این جمعیت پس از ارزیابی، رهاسازی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی مصدومین را تحویل عوامل فوریت‌های پزشکی برای انتقال به مراکز درمانی دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار