سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از فعالیت کمیته‌های تخصصی و تشکیل جلسات جهت مقابله با اعتیاد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶ 19 December 2021

کیوان گلاوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: کمیته‌های تخصصی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  تحت عناوین مختلف فعالیت می‌کنند از جمله کمیته تخصصی پیشگیری که تلاش‌های خود را جهت جلوگیری از ورود افراد به چرخه اعتیاد به کار می‌گیرد.

وی افزود: پیشگیری آسان‌ترین و کم هزینه‌ترین راه برای مقابله با اعتیاد است، اگر چه اقدامات انجام شده در این حوزه تا کنون کافی نبوده است و کمبود اعتبارات و عدم درک کامل دستگاه‌های زیربط از وظایف خود همچنین تعامل کمتر و کم اهمیت جلوه دادن موضوع باعث شده که روند موفقیت کند شود.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه سخنان خود به کمیته درمان و حمایت‌های اجتماعی، اشاره کرد و گفت: رئیس این کمیته دانشگاه علوم پزشکی است که کار درمان را تخصصی انجام می‌دهند و طبعا باید در کنار درمان حمایت‌های اجتماعی هم صورت گیرد، در این راستا تسهیلات و خدمات حمایتی از جمله تهیه خوراک و پوشاک و هزینه درمان را برای فرد فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: کمیته تخصصی تشکل‌های مردمی نیز با کمک مردم به حل مشکلات این حوزه می‌پردازد، کمیته‌های مذکور هر ۴۵ روز یکبار جلسات تخصصی تشکیل داده و موضوعات مهم را مطرح می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار