معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه از کاهش محدودیت‌های ورزشی استان بدنبال خروج تعدادی از شهرستان‌های استان از شرایط قرمز کرونایی خبر داد.
کد خبر: ۹۹۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱ 09 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، جلال عزیزی بااشاره به خروج کرمانشاه از شرایط قرمز کرونایی، اظهار کرد: براین اساس محدودیت‌های شدید ورزشی که از حدود ۷۷ روز پیش بدنبال تشدید وضعیت کرونا در استان اعمال شده بود، کاهش می‌یابد.

وی افزود: در حال حاضر تنها در سه شهرستان قرمز کرونایی استان یعنی پاوه، جوانرود و سرپلذهاب محدودیت‌های ورزشی کماکان شدت دارد.

به گفته این مسئول در این سه شهرستان تنها رشته‌های ورزشی که در مشاغل گروه یک قرار دارند، یعنی رشته‌های انفرادی، کم برخورد و رشته‌هایی که در فضای باز انجام می‌شوند مانند دوچرخه سواری، دوومیدانی، تنیس خاکی، سوارکاری و کوهنوردی می‌توانند فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه هفت شهرستان دیگر استان یعنی کرمانشاه، گیلانغرب، هرسین، سنقر، کنگاور، صحنه، اسلام آبادغرب و روانسر در شرایط نارنجی کرونایی هستند، گفت: در این شهرستان‌ها علاوه بر رشته‌های ورزشی گروه یک، رشته‌های ورزشی گروه دوم نیز که شامل بدنسازی و پرورش اندام، تنیس روی میز، شمشیر بازی، ورزش سه گانه، بدمینتون، ورزش روستایی، فوتبال و... است می‌توانند فعالیت داشته باشند.

عزیزی ادامه داد: در شهرستان‌هایی که در شرایط قرمز و نارنجی کرونایی قرار دارند، فعالیت رشته‌های پربرخورد همچون بوکس، تکواندو، کاراته، کشتی، ووشو و رشته‌های رزمی ممنوع و استخر‌ها تعطیل است.

معاون ورزش و جوانان استان اضافه کرد: در سه شهرستان ثلاث باباجانی، قصرشیرین و دالاهو هم که شرایط زرد کرونایی دارند، فعالیت تمام رشته‌های ورزشی مجاز بوده و استخر‌ها هم باز است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار