فرمانده انتظامی کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی از پشتوانه مردمی به عنوان سرمایه اجتماعی برخوردار است.
کد خبر: ۹۹۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 09 October 2021

نیروی انتظامی از پشتوانه مردمی برخوردار است

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان صبح امروز شنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰ در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی که با حضور شورای تامین استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی به ارزش‌هایی پایبند است که شهدا به خاطر آن جان‌ها خود را فدا کردند.

وی افزود: هفته ناجا فرصتی برای تجدید میثاق خدمت‌گذاری به مردم است که این هفته هر ساله یک شعار داشته که این شعار نقشه راه را برای یک سال پیش‌رو تعیین می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: شعار هفته ناجا در سال ۱۴۰۰ «پلیس هوشمند و امنیت پایدار» بوده که در این راستا پلیس با بهره‌گیری از تجهیزات و فناوری‌های به‌روز در راستای پیشگیری و مقابله با جرایم اقدام می‌کند.

جاویدان افزود: بهره‌گیری از سامانه‌های اطلاعاتی نیروی انتظامی برای اهدافی همچون ارتباط الکترونیکی با دستگاه قضایی انجام شده که در این راستا خدماتی همچون ترافیکی، گذرنامه‌ و راهور بر بستر الکترونیک ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیریت و فرماندهی نیروهای مسلح توسط مقام معظم رهبری برای تمامی نیروها افتخار است، گفت: نیروهای انتظامی خادمان مردم بوده که آرامش را در جامعه اسلامی ایجاد می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیروی انتظامی را مجاهدین فی سبیل‌الله و بی‌منت دانست و افزود: نیروی انتظامی در تمامی بحران‌ها نسبت به خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن اقدام کرده و در بلایای طبیعی و حوادث تلخ همچون کرونا همگام با دستگاه‌های متولی به رسالت خود پرداخته است.

به گفته جاویدان نیروی انتظامی از پشتوانه مردمی به عنوان سرمایه اجتماعی برخوردار بوده و امنیت فعلی به برکت جانفشانی نیروهای مسلح ایجاد شده است.

وی افزود: استان کرمانشاه با توجه به مرزی بودن آن حائز اهمیت بوده و به برکت تبعیت از منویات مقام معظم رهبری، خون شهدا و حمایت مردم، ائمه جماعات و مسئولین امنیت مطلوبی را دارد، به طوری که دشمن نمی‌تواند به مرزها طمع داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار