استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور است.
کد خبر: ۹۹۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸ 09 October 2021

نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور است

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مراسم صبحگاه نیروی انتظامی استان کرمانشاه همزمان با نخستین روز از هفته ناجا صبح امروز شنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور استاندار، معاون سیاسی استانداری، رئیس کل دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی، امام جمعه اهل سنت و خانواده شهدای نیروی انتظامی کرمانشاه برگزار شد.

هوشنگ بازوند در این مراسم نیروی انتظامی را مظهر اقتدار کشور دانست و اظهار کرد: مردم نیروی انتظامی را علاوه بر یک نیروی حاکمیتی یک نیروی مردمی می‌دانند، که خدمات خود را بی منت ارائه می‌دهد.

وی نظم حاکم در جامعه را ناشی از مردمی بودن نیروی انتظامی اعلام کرد و افزود: نیروی انتظامی در جامعه توانسته مهندسی اجتماعی را شکل دهد.

استاندار کرمانشاه امنیت ایجاد شده در جامعه را نتیجه فداکاری نیروی انتظامی دانست و گفت: امنیت بستر توسعه و پیشرفت کشور را ایجاد کرده و امروزه ایران با وجود تحریم‌های اقتصادی توانسته مسیر توسعه را طی کند.

بازوند افزود: نیروی انتظامی در بحران‌های فراوان ایجاد شده همچون زلزله، سیل و کرونا با مدیریت و درایت خود توانسته از ایجاد بحران‌های دیگر جلوگیری کند، ناجا در بحران کرونا که جمال شمول شده همراه با کادر بهداشت و درمان وظیفه خود را انجام داده است.

وی با اشاره به خدمات نیروهای مرزبانی بیان کرد: با وجود اینکه خدمات مرزبانی برای مردم کمتر ملموس است، امنیت مرزها ناشی از شهامت و از خودگذشتگی نیروهای مرزبانی بوده که در گرما و سرما در دره‌ها و کوه‌ها کمین کرده و از مرزهای کشور حفاظت می‌کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران جزیره امنی در منطقه خاورمیانه است، گفت: در تمامی کشورهای منطقه امنیت عاریه‌ای بوده اما جمهوری اسلامی ایران نه تنها امنیت عاریه‌ای نداشته بلکه امنیت چند کشور دیگر را تامین می‌کند که این موضوع به برکت خون شهدا و نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار