دادستان کرمانشاه خبر داد؛
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از سوء قصد چند جوان به جان رئیس کانون وکلای کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۹۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ 08 October 2021

سوء قصد چند جوان به جان رئیس کانون وکلای کرمانشاه

به گزارش تابناک کرمانشاه، شهرام کرمی با اشاره به سوء قصد چند جوان به جان رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه در شامگاه روز گذشته ۱۵ مهر ۱۴۰۰ اظهار کرد: پس از اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله با بهروز رستمی تماس گرفته و با دلجویی از وی شرح ما وقع حادثه را جویا شدم.

وی افزود: طبق اظهارات رئیس کانون وکلای استان شامگاه روز گذشته پنج شنبه در محله نوبهار کرمانشاه چند جوان از وی تقاضا می‌کنند، تلفن همراه خود را در اختیارشان قرار دهد تا تماس تلفنی داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از این درخواست، این چند جوان با ضربات مشت و لگد و سلاح سرد چاقو به ایشان حمله می کنند.

کرمی افزود: مهاجمین سپس ضمن سرقت گوشی از محل متواری می شوند و رستمی به بیمارستان منتقل شده که خوشبختانه در حال حاضر حال وی مساعد است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از تشکیل تیم ویژه برای شناسایی و دستگیری متهمین خبرداد و گفت: همچنین باتوجه به حساسیت موضوع فردا شنبه نشستی را با حضور رئیس کل دادگستری و فرماندهی نیروی انتظامی برگزار خواهیم کرد.

وی با تاکید بر برخورد شدید و قاطع با عاملین این حادثه عنوان کرد: مخلین امنیت بدانند دستگاه قضایی استان با آنها برخورد عبرت آموز خواهد کرد ومجرجین خطرناک در چنگال قانون از هیچگونه ارفاقی توسط قوه برخوردار نخواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار