مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: همزمان با آغاز هفته ملی کودک، عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان فردا شنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰ رایگان است.
کد خبر: ۹۹۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ 08 October 2021
عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کرمانشاه فردا رایگان است
 
مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: فردا شنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰ عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه رایگان شده و علاقمندان می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی کانون ثبت نام کنند.
 
وی افزود: امروز جمعه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۰ بازدید از محوطه تاریخی طاق‌بستان برای کودکان و نوجوانان رایگان شده و هفته ملی کودک از فردا شنبه ۱۷ مهرماه آغاز می‌شود.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مراکز کانون پرورش فکری این استان از فردا شنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰ گفت: با توجه به ادامه روند واکسیناسیون علیه ویروس کرونا، مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه بازگشایی شده و در صورت برگزاری کارگاه‌های گروهی فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت می‌شود، زیرا که مساحت کلاس‌های مراکز کانون پرورش فکری بسیار بالا است.
 
فتاحی به برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: ساعت ۱۸ فردا شنبه ۱۷ مهر به عنوان ساعت کودکی با شعار «حال خوش کودکی رنگ خوش زندگی» تعیین شده که در این ساعت تمامی مربیان با کودکان و نوجوانان از طریق فضای مجازی ارتباط برقرار می‌کنند.
 
وی افزود: کودکان و نوجوانان می‌توانند آثار نقاشی، خوشنویسی و سفال خود را به جشنواره هنرهای تجسمی که از هفته دفاع مقدس آغاز و تا پایان هفته ملی کودک ادامه دارد، ارسال کنند.
 
به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ویژه برنامه دیگری به صورت مجازی و حضوری در پارک معلم مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری شهر کرمانشاه با مشارکت و همکاری بهزیستی در هفته ملی کودک اجرا می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار