همزمان با سالروز شهادت حضرت رضا (ع)؛
همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) مراسم عزاداری این حضرت در گلزار شهدای شهر کرمانشاه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ 07 October 2021

مراسم عزاداری امام رضا (ع) در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مراسم عزاداری شهادت حضرت امام رضا (ع) ظهر امروز پنج‌شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، مسئولین، عموم مردم و خادمیاران رضوی در گلزار شهدای شهر کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری مراسمات عزاداری ائمه اطهار سبب ایجاد سلامت فرهنگی در جامعه می‌شود

مراسم عزاداری امام رضا (ع) در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار شد

فضل‌الله رنجبر در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مراسم عزاداری شهادت امام رضا (ع) با حضور اقشار مختلف جامعه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در شهر کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: برگزاری این چنین مراسماتی جای تقدیر و تشکر داشته و بر اساس آیات قرآن کریم یادآوری ایام شهادت ائمه اطهار سبب نورانیت جامعه، تداوم راه آن‌ها و گسترش خیر و برکت در جامعه می‌شود.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری مراسمات عزاداری شهادت ائمه اطهار سبب ایجاد سلامت فرهنگی در جامعه می‌شود، تصریح کرد: در دنیای متلاطم امروزه که اخلاق صدمه دیده بیان راه و سیره ائمه اطهار به ویژه امام رضا (ع) به اصلاح جامعه کمک می‌کند.

رنجبر گفت: برگزاری این چنین مراسماتی به جوانان و نوجوانان کمک می‌کند تا بهترین راه را برای زندگی خود انتخاب و در مسیر آن حرکت کنند.

حضور پررنگ مردم کرمانشاه در مراسمات عزاداری اهل بیت (ع) طی سال جاری

مراسم عزاداری امام رضا (ع) در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار شد

حجت‌الاسلام یوسف احمدی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه بیان کرد: در سال جاری مردم استان کرمانشاه حضوری پررنگ‌تر نسبت به سال‌های گذشته در جلسات مختلف روضه اهل بیت (ع) داشتند‌.

وی با اشاره به برگزاری مراسمات عزاداری اهل بیت (ع) طی سال ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه افزود: مردم این استان با حضور در مراسم عزاداری امام رضا (ع) امروز در مزار شهدای کرمانشاه ثابت کردند که به معنای واقعی خادم‌الرضا بوده و در هرجای ایران قلب‌هایشان با این حضرت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: به واسطه حضرت رضا (ع) مردم ایران خدا را بهتر شناخته و ایشان واسطه میان مردم و خداوند است.

وی ادامه داد: به واسطه فیض امام رضا (ع) حکومت و انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار