مدیر امور طیور جهاد کشاورزی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تولیدات روزانه مرغ این استان در هفته آینده به ۱۴۰ تن می‌رسد.
کد خبر: ۹۹۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 07 October 2021

نیاز روزانه بازار مرغ کرمانشاه به ۱۲۰ تن/ تولیدات روزانه مرغ کرمانشاه در هفته آینده به ۱۴۰ تن می‌رسد

نادر پرور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: کاهش تولیدات مرغ در استان کرمانشاه در بازه زمانی هفتم لغایت ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰ به دلیل کاهش جوجه‌ریزی نسبت به هفته‌های قبل از آن پیش‌بینی می‌شد.

وی افزود: این کاهش تولید به معنی کمتر بودن تولیدات نسبت به نیاز روزانه بازار مرغ نبوده و در این بازه زمانی روزانه ۱۲۰ تن مرغ در استان کرمانشاه تولید شده در حالی که نیاز روزانه بازار به مرغ حدود ۱۲۰ الی ۱۲۵ تن است.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: پیش از هفتم مهرماه میانگین تولیدات روزانه مرغ در این استان ۱۵۰ الی ۱۶۰ تن بوده و برای کنترل قیمت مرغ باید در توزیع دقت بیشتری به عمل آورد.

پرور با اشاره به علل افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیر در استان کرمانشاه گفت: چندین روز مرغداری‌ها به دلیل اینکه خواستار افزایش قیمت بودند، مرغ‌های خود را تحویل کشتارگاه‌ها نداده و پس از برطرف شدن مشکل به دلیل ایجاد جو روانی در بازار، قیمت مرغ مقداری افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه میزان تولیدات مرغ پس از ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰ روزانه به ۱۴۰ تن می‌رسد، افزود: در حال حاضر به دلیل خلا موجود در بازار و عدم تعادل میان عرضه و تقاضای مرغ، قیمت‌ها تا حدودی با نوسان همراه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار