فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان میان نیازمندان این استان توزیع شد.
کد خبر: ۹۹۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ 05 October 2021

۱۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان کرمانشاهی توزیع شد

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی صبح امروز سه‌شنبه ۱۳ مهرماه ۱۴۰۰ در آیین اهدا ۱٠ هزار بسته معیشتی که همزمان با ۲۸ صفر از طریق ۷۲ مرکز نیکوکاری در مسجد الزهرا شهرک پردیس کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: اهدای بسته‌های معیشتی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه بسیار ارزشمند است.

وی افزود: پس از شیوع کرونا در کشور اشتغال و معیشت بسیاری از هموطنان دچار مشکل شده اما با وجود تمامی مشکلات بنا بر سخنان مقام معظم رهبری اجرای طرح کمک مومنانه آغاز شد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط امام راحل گفت: با تشکیل این نهاد کمک به خانواده‌های بی سرپرست و افراد نیازمند میسر شده و پس از فرمایشات مقام معظم رهبری، در قرارگاه امام حسن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران و سازمان تبلیغات اسلامی اقدامات ارزشمندی برای کمک به نیازمندان انجام دادند.

ریحانی تصریح کرد: در قرارگاه امام حسن استان کرمانشاه تاکنون بیش از ۵٠٠ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

وی افزود: امروز بیش از چهار میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان در قالب ۱٠ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان کرمانشاهی توزیع شده و این امر نشان‌دهنده این است که تهدیدات و تحریم‌ها هیچ وقت ملت ایران را از پا در نیاورده و کشور قدرتمند بوده و کمک به نیازمندان ملت را سرافراز کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار