در طرح اقدام ملی مسکن؛
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی ۶ هزار واحد مسکونی در شهر کرمانشاه در طرح اقدام ملی مسکن به‌زودی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۹۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 02 October 2021

مسعود شریفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: علاوه بر زمین‌های دولتی در نظر گرفته شده، پروژه‌هایی در این طرح با زمین‌های بخش خصوصی شامل پروژه یک هزار و یک صد واحدی و ۵۰۰ واحدی در استان کرمانشاه تعریف شده است.

وی با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن استان کرمانشاه یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح درنظر گرفته شده است، افزود: تعداد پروژه‌های فعال در حال افزایش است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث حدود یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرستان‌های تابعه این استان به جز شهرستان کرمانشاه آغاز شده و در آینده نزدیک کلنگ احداث ۶ هزار واحد مسکونی در شهر کرمانشاه به زمین می‌خورد.

شریفی با اشاره به ابلاغ قانون جهش تولید برای ساخت واحدهای مسکونی افزود: پس از تدوین شرایط و آیین‌نامه‌های اجرایی آن قطعا تسهیلات بانکی بیشتری برای متقاضیان فراهم می‌شود، امکان ثبت‌نام مسکن در آینده وجود دارد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه امکان اجرای طرح اقدام ملی مسکن در بافت‌های فرسوده شهری به دلیل محدودیت‌های مالی و عدم امکان ساخت طبقات رونق چندانی نگرفته لذا باید مشوق‌های بیشتری برای این مناطق درنظر گرفته شود.

شریفی کمبود زمین مسطح و مناسب دولتی را یکی از مشکلات احداث واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن دانست و افزود: به همین دلیل الحاق زمین ۳۴۰ هکتاری که دقیقا به محدوده شهر کرمانشاه متصل است، در دستور کار قرار گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار