طی ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاد؛
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از کاهش تعداد ورزشکاران سازمان یافته رسمی این استان به ۳۰ هزار نفر طی ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۹۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ 02 October 2021

جلال عزیزی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تعداد ورزشکاران سازمان یافته رسمی استان کرمانشاه در سال ۹۸، ۸۵ هزار نفر بوده که در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری این تعداد به ۳۰ هزار نفر رسید.

وی افزود: شیوع کرونا به شدت ورزش را تحت تاثیر قرار داده و استخرها و سالن‌های ورزشی پربرخورد همچون کشتی، تکواندو و کاراته را تعطیل کرده است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا اردوهای تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی کاهش پیدا کرده و حتی این ویروس سبب به تاخیر افتادن مهم‌ترین رویداد ورزشی یعنی المپیک شد.

عزیزی افزود: ورزشکاران استان کرمانشاه در رشته‌های ورزشی مختلف در اردوهای تیم ملی حضور پیدا کرده و کرمانشاه در دومین المپیاد استعدادهای برتر ایران در سال ۹۸ توانست عنوان نخست استان‌های تیپ ۲ کشور را کسب کند.

وی یکی از راه‌های افزایش ورزشکاران به ویژه ورزشکاران سازمان یافته رسمی در استان کرمانشاه را تداوم واکسیناسیون عمومی دانست و گفت: ورزشکاران سازمان یافته به ورزشکارانی گفته می‌شود که دارای کارت بیمه بوده و در هیات‌ مربوطه عضو شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار