مدیرکل استاندارد کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه با اشاره به جعلی بودن علامت استاندارد مندرج بر کنسروهای تن ماهی ایلیکا گفت: مردم استان کرمانشاه از خرید این محصول خودداری کنند.
کد خبر: ۹۹۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 02 October 2021

محمودرضا نیازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به ارسال کد ۱۰ رقمی زیر علامت استاندارد درج شده بر کنسروهای تن ماهی ایلیکا به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ پروانه استاندارد این محصول جعلی اعلام شد.

وی افزود: طبق پیگیری‌های انجام شده از اداره کل استاندارد استان البرز، کارخانه تولید کنسرو تن ماهی ایلیکا که در البرز واقع بوده که از ۶ ماهه گذشته تعطیل و با این اوصاف پروانه استاندارد آن فاقد اعتبار است.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به تعطیلی کارخانه تولید کنسرو تن ماهی ایلیکا در استان البرز و بر اساس اطلاعات داده شده از سوی اداره کل استاندارد این استان، احتمالا یک واحد زیرپله‌ای بدون اطلاع کارخانه اصلی نسبت به تولید این محصول اقدام و آن را روانه بازار کرده است.

نیازی گفت: با توجه به نفوذ برند مذکور در بازار و احتمال توزیع گسترده آن در استان کرمانشاه، شهروندان باید از خرید کنسرو تن ماهی ایلیکا خودداری کنند‌.

وی افزود: موارد مذکور به اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه به منظور اطلاع‌رسانی به واحدهای صنفی عرضه کننده این محصول برای عدم فروش آن اطلاع‌رسانی شده و در صورت مشاهده این محصول در واحدهای صنفی اقدام به جمع‌آوری آن می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار