رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه از خدمت رسانی هشت موکب بین راهی کرمانشاه به زائرین در حال بازگشت از مرز‌های زمینی خبر داد.
کد خبر: ۹۹۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 29 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر بهمن صحرایی اظهار کرد: به دلیل محدودیت‌های کرونایی در کشور عراق همانند سالیان گذشته تمام موکب‌های استان کرمانشاه نتوانستند در مراسم پیاده روی اربعین شرکت و به زائران امام حسین (ع) خدمت رسانی کنند.

وی افزود: از مجموع موکب‌های استان کرمانشاه تنها چهار موکب به همراه ۳۰۰ خادم توانستند برای خدمت رسانی به زائران در مراسم باشکوه اربعین حسینی شرکت کنند و این موکب‌ها فعالیت خود را تا چند روز پس اربعین حسینی ادامه خواهند داد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با اشاره به بازگشت زائران از مرز زمینی مهران، تصریح کرد: پس اتخاذ تصمیم مبنی بر بازگشت زائران از مرز‌های زمینی و با توجه به نزدیکی استان کرمانشاه به مرز مهران و اینکه بسیاری از زائران برای بازگشت به شهر‌های خود از استان کرمانشاه عبور می‌کنند موکب‌های بین راهی در استان راه اندازی شد.

صحرایی بیان کرد: هشت موکب بین راهی از شهر حمیل تا شهرستان کنگاور در روز‌های گذشته برای خدمت رسانی به زائران کار خود را آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: موکب‌های خدماتی استان کرمانشاه در شهر حمیل، سه راهی اسلام آباد غرب، کمربندی شرقی کرمانشاه، جاده اصلی کرمانشاه به بیستون، امامزاده باقر (ع) شخر بیستون، کمربندی شهرستان صحنه و کمربندی شهرستان کنگاور مشغول فعالیت هستند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خاطر نشان کرد: ارائه خدمات بین راهی، پخت و پخش غذا و اسکان موقت از خدمات ارائه شده توسط موکب‌های استان کرمانشاه است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار