مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه:
مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه کتاب توسط این سازمان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: به این مناسبت چهار هزار جلد کتاب به یکی از دفاتر تسهیل‌گری مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه اهدا شد.
کد خبر: ۹۹۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ 28 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«رسول بهرامی‌پور» بر توجه و تقویت حوزه‌های اجتماعی در منطق حاشیه‌نشین کرمانشاه تاکید کرد و افزود: افزایش سرانه مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از اقدامات موثر در این مناطق است که سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه برنامه‌هایی را در این زمینه و برای آینده اجرایی می‌کند.

وی ادامه داد: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اجرای تفاهم نامه مشترک همکاری سازمان بسیج حقوق دانان با مجموعه استانداری کرمانشاه به منظور کمک به دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی استان کرمانشاه، امروز ضمن برپایی نمایشگاه کتاب در مسجد «آقایانی» محله مرادحاصل، تعداد چهار هزار جلد کتاب در حوزه‌های اجتماعی و به ویژه دفاع مقدس جهت توزیع در محلات حاشیه نشین کرمانشاه به دفتر تسهیل گری و توسعه محلی مرادحاصل تحویل گردید که در بین جامعه هدف توزیع گردد.

این حقوقدان بسیجی در ادامه هدف از این برنامه را انجام فعالیت‌های فرهنگی، گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این مناطق عنوان کرد.

خدمات سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه به یک میلیارد تومان رسید

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ارزش خدمات این سازمان در سال گذشته حدود چهار میلیارد تومان بود، گفت: در ۶ ماه سپری شده امسال حدود یک میلیارد تومان در زمینه‌های مختلف خدمات‌رسانی داشتیم و این راه را در حد توان و با رویکرد جهادی ادامه خواهیم داد.

بهرامی‌پور افزود: برنامه‌های خدمات رسانی جهادی به مردم و به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه اقدامات عمومی و تخصصی این سازمان در سال جاری مانند سال‌های گذشته استمرار دارد.

وی اظهار داشت: در ۶ شش ماه سپری شده از سال جاری ۲۳ گروه جهادی از حقوقدانان بسیجی به استعداد ۱۴۶ نفر با ۸۹ ساعت فعالیت به ارائه خدمات پرداختند و در این مدت ۲ هزار و ۶۸۲ فقره مشاوره حقوقی، ۴۰ فقره وکالت رایگان به آحاد مردم و زندانیان صورت گرفته و تعداد ۴۸ نفر زندانی در پنج مرحله نهضت آزادسازی زندانیان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود برگشته اند.

این حقوقدان در ادامه با بیان اینکه تعداد ۲۰ فقره کارشناسی رایگان نیز جهت پرونده‌های زندانیان معسر توسط کارشناسان بسیجی صورت گرفته اظهار داشت: توزیع ۲۲ عدد کارت هدیه بین افراد نیازمند، توزیع ۳ هزار جلد کتاب در مناطق حاشیه نشین شهر کرمانشاه، توزیع ۵۴۳ بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان از کرونا و خانواده زندانیان و همچنین توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی از دیگر اقدامات سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در این مدت بوده است.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از خدمات برجسته حقوقدانان بسیجی به صورت جهادی کمک به زندانیان است، افزود: در نیمه اول سال جاری به ۵۵۷ نفر از زندانیان نیز خدمات رسانی پزشکی با همکاری سپاه استان صورت گرفته است که خدمات جهادی ما در جهت گره گشایی از مشکلات مردم و به ویژه اقشار آسیب پذیر و افراد معسر ادامه دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار