یکی دو هفته بیشتر تا شروع رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باقی نمانده و بازهم به مانند سال‌های گذشته جای خالی یک تیم از کرمانشاه را در این رقابت‌ها می‌بینیم.
کد خبر: ۹۹۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ 28 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا، آخرین حضور یک تیم از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ دسته اول مربوط به شش سال پیش است که تیم راهیان در این رقابت‌ها حضور داشت، اما تصمیم یک شبه مسئولین فدراسیون فوتبال برای کاهش تیم‌های حاضر در این لیگ باعث سقوط این تیم به لیگ دسته دوم شد.

اعتراض مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه به این تصمیم در این سال‌ها در راهرو دادگاه‌ها ادامه داشت تا اینکه سرانجام زمستان سال گذشته توانست حکم دیوان عالی کشور را برای بازگشت تیمش به لیگ دسته اول بگیرد، اما از همان زمان تاکنون با سنگ اندازی‌های فدراسیون فوتبال مواجه شد که مانع از بازگشت این تیم به رقابت‌های لیگی می‌شدند.

هرچند طی این سال‌ها مسئولین استانی بار‌ها تلاش کردند تا امتیاز یک تیم دسته اولی را به کرمانشاه بیاورند، اما موفق نشدند و راهیان تنها امید جوانان فوتبال دوست این استان بود که آن هم امکانپذیر نشد.

راهیان امسال هم نمی‌تواند در رقابت‌های لیگ دسته اول شرکت کند، موضوعی که علی محبی زنگنه رئیس هیات فوتبال استان آن را در جمع خبرنگاران اعلام کرد و گفت: از سال گذشته پیگیری‌هایی را برای بازگشت راهیان به لیگ دسته اول داشتیم و در این مدت از سوی هیات فوتبال استان پیگیری‌های زیادی انجام شد و با تغییر مدیریت فدراسیون دوباره مدارک و مستندات مربوط به بازگشت این تیم را به فدراسیون بردیم.

رئیس هیات فوتبال استان ادامه داد: طبق آخرین پیگیری که داشته ایم، پرونده قرار است به کمیته اخلاق فدراسیون ارسال شود.

وی گفت: باتوجه به اینکه چند تیم امسال برای حضور در لیگ دسته اول انصراف داده اند، به فدراسیون پیشنهاد دادیم که امتیاز یکی از این تیم‌ها را خریداری کند و به راهیان بدهد تا مشکل این تیم برای بازگشت به لیگ حل شود.

محبی اعلام کرد: با در نظر گرفتن فرصت زمانی چند روزه‌ای که تا شروع رقابت‌های لیگ باقی مانده، راهیان در رقابت‌های امسال حضور نخواهد داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار