مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: بازار بورس تا پایان سال ۱۴۰۰ حداکثر به یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد می‌رسد.
کد خبر: ۹۹۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 26 September 2021

محمد بهمن در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره‌ به پیش‌بینی‌های انجام شده برای تغییرات بازار بورس اظهار کرد: بازار بورس در هفته جاری روندی مثبت را طی می‌کند، به طوری که در یک الی ۲ روز مقداری اصلاحات را دارد.

وی افزود: بازار بورس در هفته گذشته اصلاحات سنگینی را پشت سر گذاشته اما اصلاحات هفته جاری کمتر است.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه تغییرات بازار بورس را ناشی از اخبار سیاسی دانست و گفت: افزایش تنش‌های سیاسی و قیمت دلار سبب افزایش شاخص کل بورس می‌شود.

بهمن با اشاره به پیمان شانگهای تصریح کرد: این پیمان تاثیر روانی ۲ روزه‌ای را بر بازار بورس داشته و در صورت تحقق و عملی شدن آن و افزایش معاملات تجاری و اقتصادی بین‌المللی تاثیر مثبتی بر این بازار در ماه‌های آینده می‌گذارد.

وی به افزایش حباب‌گونه شاخص کل بازار بورس در سال‌های ۹۸ و ۹۹ اشاره کرد و افزود: دولت قبلی بدون داشتن تخصص و برای جبران کسری بودجه مردم را به بازار بورس دعوت کرده و با بازی با سهام، شاخص کل بورس را به بیش از ۲ میلیون واحد رساند.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه تصریح کرد: در سه ماه گذشته شاخص کل بازار بورس به یک میلیون و یک صد هزار واحد رسیده که البته نسبت به ۲ سال گذشته یک صد درصد افزایش داشته است.

بهمن ادامه داد: با توجه به روند کنونی بازار بورس شاخص کل تا پایان سال ۱۴۰۰ حداکثر به یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد می‌رسد، احتمال رسیدن شاخص کل بورس به ۲ میلیون واحد در سال جاری پایین است.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه توصیه کرد: مردم باید هنگام خرید سهام بورس به اخبار سیاسی و اقتصادی توجه کرده و سبد سهام تهیه کنند، با توجه به بازی افراد حقوقی با سهام بورس مردم باید سهم‌های بنیادی و کوچک خریداری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار