رئیس پلیس راهور کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۳۵ هزار دستگاه خودرو در طرح ممنوعیت تردد شبانه این استان از ابتدای اجرای این طرح تاکنون مشمول جریمه رانندگی شده است.
کد خبر: ۹۹۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ 25 September 2021

فضل‌الله شیری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به تداوم اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه در تمامی شهرهای استان کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۱۳۵ هزار و ۲۴۵ دستگاه خودرو مشمول جریمه رانندگی شده است‌.

وی با اشاره به اجرای طرح ترخیص فوق‌العاده خودروهای توقیفی در استان کرمانشاه افزود: این طرح تا ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰ ادامه دارد و تاکنون ۴۵۱ دستگاه خودرو رفع توقیف شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: در طرح ترخیص فوق‌العاده خودروهای توقیفی الزامی به ارائه و اسکن اصل مدارک گواهینامه و بیمه‌نامه در مراکز پلیس +۱٠ وجود ندارد.

شیری حضور مالک با کارت ملی برای ترخیص وسیله نقلیه بدون ارائه مدارک مالکیت و قبض پارکینگ صرفا مشروط بر اینکه وسیله نقلیه در سامانه راهور به نام مالک شماره‌گذاری شده باشد، را امکان‌پذیر دانست.

وی با اشاره به برگه وکالت فروش خودرو گفت: در صورت اتمام مدت وکالت و عدم همراهی مالک اصلی برای ترخیص خودرو در صورتی که شکایتی بر پلاک خودرو نباشد، ترخیص خودرو امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: تعرفه پارکینگ در طرح ترخیص فوق‌العاده خودروهای توقیفی بر اساس سال ۹۴ محاسبه شده و نیازی به ارائه مدارکی همچون بیمه‌نامه و برگه پرداخت عوارض شهرداری وجود ندارد، این طرح صرفا برای خودروهای توقیف شده پیش از سال ۱۴۰۰ است.

شیری با اشاره به مراکز تعویض پلاک استان کرمانشاه افزود: یک مرکز تعویض پلاک در شهرستان کرمانشاه و یک مرکز خدمات خودرویی در هر یک از شهرستان‌های دیگر این استان وجود داشته که همگی هم‌اکنون فعال است.

وی دریافت خدمات مراکز تعویض پلاک و خودرویی در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب را مشروط به اخذ نوبت الکترونیکی دانست و گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده تا پایان سال ۱۴۰۰ نوبت خدمات شماره‌گذاری خودرو در سراسر استان کرمانشاه به صورت الکترونیکی دریافت می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار