معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: واکسن آنفلوانزا از فردا یکشنبه چهارم مهرماه ۱۴۰۰ در داروخانه‌های این استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۹۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 25 September 2021

قباد محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: واکسن آنفلوانزا از فردا یکشنبه چهارم مهرماه ۱۴۰۰ در داروخانه‌های استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

وی افزود: محموله کنونی واکسن آنفلوانزا شامل یک هزار و ۵۰۰ دُز بوده و به تدریج تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ سایر محموله‌ها به استان کرمانشاه وارد می‌شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: قیمت واکسن آنفلوانزا ۱۶۰ هزار تومان بوده و این واکسن برای مادران باردار و افراد دارای بیماری خاص توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی به صورت رایگان تزریق می‌شود، زمان تزریق واکسن آنفلوانزا مهرماه است.

محمدی به موجودی سرم استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: سرم برای بیماران بستری در بیمارستان‌های این استان تامین شده و سرم‌های مورد نیاز برای بیماران سرپایی در داروخانه‌های دولتی و خصوصی توزیع شده است.

وی با بیان اینکه کمبود سرم در استان کرمانشاه رو به کاهش است، افزود: کمبود شدید سرم در این استان برطرف شده اما ذخیره طولانی مدت وجود ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار