فرماندار کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه با اشاره به تعطیلی خودسرانه برخی واحدهای خبازی در این شهرستان گفت: نان تاکنون گران نشده و نظارت بر خبازی‌های شهرستان کرمانشاه افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۹۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 25 September 2021

فضل‌الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر تعطیلی خودسرانه و حتی کم‌فروشی خبازی‌های شهرستان کرمانشاه به فرمانداری واصل و با توجه به اهمیت موضوع شورای آرد و نان در فرمانداری کرمانشاه فعال شد.

وی افزود: بر اساس مصوبات شورای آرد و نان برای تشدید نظارت‌ها بر فعالیت خبازی‌ها اکیپی متشکل از نمایندگان فرمانداری، سازمان صمت، اداره کل غله، اتاق اصناف و اتحادیه خبازان تشکیل شده است.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: بخشداری‌ها ناظر بر فعالیت خبازی‌های روستاها بوده و به طور کلی نظارت‌ها بر تمامی واحدهای خبازی حتی در شهرهای هلشی، ماهیدشت، قلعه و کوزران انجام می‌شود.

رنجبر گفت: در روزهای گذشته ۳۰ واحد خبازی متخلف در شهرستان کرمانشاه شناسایی و پرونده تخلف آن‌ها تشکیل شده است، لذا هیچ واحد خبازی نباید به بهانه افزایش قیمت یا کمبود سهمیه آرد کم‌فروشی یا اقدام به تعطیلی خودسرانه کند.

وی با اشاره به تجمع خبازان درب استانداری کرمانشاه در هفته‌های گذشته افزود: تاکنون قیمت نان در شهرستان کرمانشاه افزایش پیدا نکرده و تصمیم‌گیری در این خصوص به صورت سراسری اعلام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار