مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تعطیلی مدارس سبب افت تحصیلی دانش‌آموزان شده است.
کد خبر: ۹۹۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ 25 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز شنبه سوم مهرماه ۱۴۰۰ با حضور استاندار، فرمانده انتظامی، رئیس کل دادگستری، مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه برگزار شد.

مجید یزدان‌پناه در این مراسم اظهار کرد: در ۱۸ ماه اخیر ویروس کرونا برخی مدارس را به شکل تعطیل و برخی را به شکل نیمه‌تعطیل درآورده که سبب افت تحصیلی دانش‌آموزان به ویژه در مقاطع اول و دوم ابتدایی در سراسر کشور شده است.

وی با بیان اینکه عدم حضور معلم در کنار دانش‌آموز امکان تربیت و یادگیری درست را فراهم نمی‌کند، افزود: بازگشایی مدارس استان کرمانشاه در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ پیرو دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در آغاز سال تحصیلی جدید مدارس عشایر و روستایی کم جمعیت فعال شده و با رضایت والدین دانش‌آموزان ابتدایی در مدارس شهری به ویژه پایه‌های اول و دوم در کلاس‌های درس حضور پیدا می‌کنند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: آغاز کلاس‌های درسی به تدریج تا آبان ماه طول کشیده تا دانش‌آموزان پایه هفتم تا دوازدهم علیه کرونا واکسینه شوند.

یزدان‌پناه تصریح کرد: امکان واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله در تمامی نقاط استان کرمانشاه فراهم شده و تاکنون ۹۲ درصد معلمان این استان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند، سایر معلمان باید برای حفظ سلامت خود و دانش‌آموزان واکسن کرونا را تزریق کنند.

وی عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس را لطمه جبران‌ناپذیری به آموزش دانست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار