مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از پایانه‌های مرزی خسروی و پرویزخان اجاره تردد به هیچ مسافری داده نمی‌شود، فقط مسافرانی که در اقلیم کردستان مشغول به‌کار هستند اجازه تردد دارند و بازگشت زمینی از سفر اربعین حسینی (ع)، تنها از مرز مهران امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۹۹۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ 25 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فرتاک نیوز، فریبرز کرمی با اشاره به اینکه مسیر رفت سفر‌های زوار اربعین حسینی (ع) صرفا” هوایی و برای بازگشت زائران پایانه مرزی مهران انجام می‌شود.

کرمی گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ستاد اربعین حسینی (ع) اداره کل، جلساتی با انجمن‌های صنفی و مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر در راستای تأکیدات لازم برای جابجای زائرین اربعین از طریق ناوگان حمل و نقل اتوبوسی و جابجایی مسافران برگزار شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در خصوص تهییه بلیت برگشت و شرایط خرید آن و بازگشت زائران توضیح داد: شرایط پیش‌فروش بلیت به استان ابلاغ شده است و شرکت‌های حمل و نقلی، پیش‌فروش بلیت سفر‌های اربعین را نیز انجام می‌دهند.

وی افزود: با توجه به تجربه جابجایی زوار اربعین حسینی (ع) در سال ۹۸، این اداره کل آمادگی کاملی جهت جابجایی مسافران به اقصی نقاط کشور را دارد و از مسافران خواست درصورت داشتن هرگونه سؤال، مشاهده تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی مراتب را از طریق ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای به این اداره کل اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار