استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه در مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ گفت: این استان ۸۲۰ دانش‌‌آموز شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
کد خبر: ۹۹۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 25 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، هوشنگ بازوند صبح امروز شنبه سوم مهرماه ۱۴۰۰ در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ در هنرستان صنایع شیمیایی شهر کرمانشاه اظهار کرد: در ۱۸ ماه گذشته معلمان و دانش‌آموزان در شرایط سختی به علم‌آموزی پرداختند که جای تقدیر دارد‌.

وی با بیان اینکه اولویت استان کرمانشاه سلامتی و سپس آموزش است، افزود: معلمان و دانش‌آموزان باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و نسبت به واکسیناسیون علیه کرونا اقدام کنند، تا در صورت ورود این استان به پیک ششم شیوع کرونا کمترین آسیب به جامعه برسد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: زمان از بین رفتن ویروس کرونا در جامعه مشخص نبوده و مردم باید با این ویروس زندگی کنند، زیرا زندگی عادی مردم نمی‌تواند مختل شود.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه از پیک پنجم شیوع کرونا عبور کرده که بیشترین و سنگین‌ترین هزینه‌های کرونایی این استان در پیک پنجم مشاهده شده است، این هزینه‌ها قابل کاهش بوده اما این امر به وقوع نپیوست.

بازوند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: استان کرمانشاه در هشت سال جنگ تحمیلی ۱۰ هزار شهید از جمله ۸۲۰ دانش‌آموز و ۱۸۲ معلم را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

وی شهادت را مخزنی از ارزش‌ها و خوبی‌ها دانست و افزود: فرهنگ دفاع مقدس باید در علم‌آموزی مدنظر قرار گیرد، زیرا که این فرهنگ اعتماد به نفس، خودباوری، شجاعت و ایثار را به جامعه اسلامی آموزش داده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه معلمان باید فرهنگ دفاع مقدس را سرلوحه کار خود قرار دهند، تصریح کرد: معلمان باید این راه را ادامه داده و دانش‌آموزان به این فرهنگ عمل کنند، زیرا گنجینه دفاع مقدس ریشه در عاشورای حسینی دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار