سرپرست فرمانداری پاوه در گفتگو با تابناک:
سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه گفت: در بازی فوتبال نوجوانان گیلانغرب و پاوه به دلیل عدم هماهنگی با نیروی انتظامی درگیری‌های به وجود آمده سبب مصدومیت ۲ بازیکن شد.
کد خبر: ۹۹۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳ 25 September 2021

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: چهارشنبه ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ مسابقه فوتبال نوجوانان میان تیم‌های گیلانغرب و پاوه بدون دریافت مجوز از ستاد کرونا برگزار شد.

وی افزود: با توجه به درگیری به وجود آمده میان بازیکنان و تماشاچیان در این مسابقه که بدون هماهنگی نیروهای انتظامی، آتش‌نشانی و فوریت‌های پزشکی برگزار شده ۲ نفر از بازیکنان مصدوم شدند.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه تصریح کرد: با توجه به حاد بودن شرایط کرونایی در این شهرستان و بر اساس دستور استاندار کرمانشاه، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه از سمت خود عزل و رسیدگی به تخلفات قانونی آن از طریق دستگاه قضایی پیگیری می‌شود.

بالایی ادامه داد: برگزاری هرگونه تجمعات با توجه به شرایط قرمز کرونایی در شهرستان پاوه ممنوع بوده و این موضوع سبب برکناری رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان شد.

وی به شرایط کرونایی شهرستان پاوه اشاره کرد و گفت: بر اساس آخرین آمار ۴۲ نفر در بیمارستان شهر پاوه بستری بوده و تاکنون ۵۷ درصد جامعه هدف در این شهرستان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه با بیان اینکه سرعت واکسیناسیون در این شهرستان در هفته جاری افزایش پیدا می‌کند، افزود: سایت خودرویی واکسیناسیون در پاوه امروز شنبه سوم مهرماه ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود.

به گفته بالایی در تمامی دبیرستان‌های شهرستان پاوه تزریق واکسن کرونا انجام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار