معاون اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: جوانان خوش‌فکر و دارای طرح و ایده این استان برای راه‌اندازی کسب و کار خود در طرح «منش» حمایت می‌شوند.
کد خبر: ۹۹۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 22 September 2021

محمد حسین‌زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح «منش» در استان کرمانشاه از اواخر سال ۹۹ اظهار کرد: برگزاری جلسات این طرح به دلیل محدودیت‌های کرونایی به صورت مجازی انجام شد.

وی افزود: ۱۵ کارگاه توانمندسازی برای یک صد جوان دارای فکر و ایده که در طرح «منش» استان کرمانشاه ثبت‌نام کردند، برگزار شد.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: چهار طرح به دور دوم مرحله داوری راه پیدا کرده و طرح‌های برگزیده نهایی مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان این استان قرار می‌گیرد.

حسین‌زاده تصریح کرد: طرح‌های برگزیده می‌توانند از تسهیلات بانکی تا سقف یک میلیارد ریال با سود سه درصد و اقساط ۶۰ ماهه بهره‌مند شوند، طرح‌های نیازمند سرمایه‌گذاری بالاتر باید در شورای اشتغال استان کرمانشاه مطرح شود.

وی افزود: بر اساس بررسی کارشناسان بانک، تسهیلات با تنفس ۶ الی یک ساله به طرح‌های برگزیده اعطا می‌شود.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بیان کرد: طرح «منش» در هشت استان کشور از جمله کرمانشاه اجرا شده و طی آن ایده‌های خام راه‌اندازی کسب و کار پرورش و سپس هدایت و حمایت می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار