نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمانشاه گفت: شهدای دفاع مقدس ارزش‌های بالقوه انقلاب اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۹۹۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ 21 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما صبح امروز سه‌شنبه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۰ در مراسم تجلیل از یک میلیون پیشکسوت جهاد و دفاع مقدس کشور که به صورت ویدئو کنفرانس در محل حسینیه ثارالله به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: شهدای دفاع مقدس ارزش‌های بالقوه انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به حرکت امام راحل برای تشکیل حکومت اسلامی افزود: مهمترین امام خمینی (ره) تغییر جهت فکری مردم بوده و جهان را متأثر از تفکر اسلامی کرد، این اقدام امام راحل امروزه در مسلمانان متجلی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: بر اساس سخنان امام راحل دنیا از اسلام سیلی خورده و همگی وظیفه برجسته کردن این موضوع را دارند، فکر اسلام کارایی و توانمندی دارد.

علما تصریح کرد: باید به نسل‌های آینده تغییر افکار مردم به وسیله امام راحل را گفت، انقلاب اسلامی شخصیت‌هایی همچون شهید سلیمانی را ساخته که در دنیا کم نظیر بوده و از این منظر ایران بسیار ثروتمند است.

وی ادامه داد: بر اساس سخنان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مردم ایران سبک زندگی خود را مدیریت کرده و نباید بگذارند دیگران برای ایران اسلامی الگوی زندگی ترسیم کنند، زیرا سبک زندگی ایرانی اسلامی دنیا و آخرت را تضمین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امام راحل در زمان تشکیل حکومت اسلامی ۸۰ سال سن داشتند، اما امام آنچنان قدرتی از اسلام گرفته بودند که اصلاً بازنشستگی برای ایشان معنایی نداشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار