مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، گفت: ۶۰۰ پایگاه این نهاد نذورات مردم کرمانشاه در عیدقربان را جمع آوری می کند.
کد خبر: ۹۹۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 23 September 2015

حسین خدرویسی از استقرار ۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار در استان کرمانشاه جهت دریافت نذورات و قربانی های مردم خیر در عید سعید قربان خبر داد.

وی تصریح کرد: پایگاه های مذکور در روز یکم مهر ماه همزمان با روز عرفه و همچنین دوم مهر ماه مصادف با عید سعید قربان آماده دریافت نذورات نیکوکاران است.

خدرویسی افزود: پایگاه های جمع آوری نذورات و قربانی های خیرین در میدان، معابر، مراکز فروش دام، مساجد، ادارات، سازمان ها، دهستان ها و روستاهای تابعه کلیه شهرستان های استان کرمانشاه مستقر می شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر خیرینی وجوه نقد به پایگاه های کمیته امداد اهدا کنند شرعا با وجوهات جمع آوری شده گوسفند خریداری خواهد شد که این قربانی پس از ذبح در میان خانوارهای نیازمند توزیع می شود.

خدرویسی با اشاره به اینکه خانوارهای نیازمند و مستحق دریافت قربانی از قبل شناسایی و مشخص شده اند تاکید کرد: قربانی و نذورات خیرین طی همان روزی که جمع آوری می شود در میان نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد توزیع خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با یادآوری اینکه طی سال گذشته در روز عید سعید قربان خیرین استان قریب به یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال نذورات و قربانی به نیازمندان اعطا کردند اظهار امیدواری کرد: امسال نیز خیرین استان کرمانشاه در این عید مبارک با اهدای قربانی های خود به پایگاه های کمیته امداد به یاری خانوارهای نیازمند بشتابند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار