مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بازگشایی مدارس این استان منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است.
کد خبر: ۹۹۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ 19 September 2021

مجید یزدان‌پناه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم در استان کرمانشاه از امروز یکشنبه ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۰ می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون این استان مراجعه کنند.

وی افزود: مراکز ۱۵ گانه واکسیناسیون در شهر کرمانشاه و مراکز شهرستانی آمادگی لازم برای تزریق واکسن کرونا به گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال را دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه دُز نخست واکسن سینوفارم برای دانش‌آموزان تزریق می‌شود، گفت: سالن‌های ورزشی ۹ دی، دانشکده بهداشت، خلیج فارس، تربیت، امام علی (ع)، خدیجه کبری (س)، کارگران، ولایت ارتش، شهید محمد مهدی ذریه زهرا و سایت خودرویی ۱۵ خرداد شهر کرمانشاه در ۲ شیفت صبح و عصر برای تزریق واکسن کرونا فعال است.

یزدان‌پناه تصریح کرد: سالن‌های ورزشی شهید فریدون احمدی، دانشگاه رازی، پایگاه واکسیناسیون ارتش و سایت‌های خودرویی ارتش و تاکسیرانی در شهر کرمانشاه در نوبت صبح برای واکسیناسیون دانش‌آموزان علیه ویروس کرونا فعال است.

وی با اشاره به نحوه بازگشایی مدارس در مهرماه ۱۴۰۰ افزود: بازگشایی حضوری مدارس منوط به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده بازگشایی مدارس از مهرماه سال جاری به صورت مجازی و از طریق شبکه دانش‌آموزی شاد و تلویزیون است.

به گفته یزدان‌پناه برای بازگشایی حضوری مدارس استان کرمانشاه واکسیناسیون فرهنگیان، دانش‌آموزان و رانندگان سرویس مدارس علیه ویروس کرونا در حال انجام است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار