وزیر بهداشت:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در استان کرمانشاه تا ۱۰ روز آینده باید به اتمام برسد.
کد خبر: ۹۹۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶ 16 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، بهرام عین‌اللهی بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۰ در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با وجود مدتی کمی که از تشکیل دولت سیزدهم گذشته اما جهش مناسبی در امر واردات و ساخت واکسن کرونا صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه موجودی واکسن کرونا در کشور مناسب است، افزود: تزریق واکسن کرونا اهمیت بالایی داشته و واکسیناسیون جامعه هدف در استان کرمانشاه علیه ویروس کرونا باید سرعت پیدا کرده و مردم هرچه سریع‌تر برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: امروز پنج‌شنبه ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۰ بر اساس آمار اعلام شده رکورد تزریق واکسن کرونا در جهان توسط ایران شکسته شد، این امر به واسطه مشارکت مردم و تلاش‌های کادر واکسیناسیون به وقوع پیوست.

عین‌اللهی به بازدید خود از مراکز واکسیناسیون خودرویی و تجمیعی علیه ویروس کرونا در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: دستورات لازم مبنی بر لزوم سرعت یافتن تزریق واکسن کرونا داده شده و تا ۱۰ روز آینده واکسیناسیون در این استان باید به اتمام رسیده تا شیوع کرونا کنترل شود.

وی افزود: پس از اتمام واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور تمامی محدودیت‌های کرونایی باید برداشته، قرنطینه هوشمند اجرا و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم و بهداشت در دستور کار قرار گیرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به توسعه و پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: این دانشگاه در تیپ یک تقسیم‌بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور قرار گرفته است.

به گفته عین‌اللهی با توجه به مرکزیت استان کرمانشاه در منطقه غرب پایگاه هوایی برای رسیدگی درمانی به مناطق صعب‌العبور در این استان باید احداث شود.

وی در این جلسه خواستار ارائه طرح و درخواست‌های حوزه بهداشتی و درمانی توسط مجمع نمایندگان استان کرمانشاه شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار