قائم مقام سازمان تاکسیرانی:
سازمان تاکسیرانی در اقدامی شایسته پایپاه بزرگ واکسیناسیون خود را که ویژه رانندگان کلانشهر کرمانشاه بود را به منظور تسهیل در روند واکسیناسیون عمومی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داد. این مرکز در پایانه ترمینال شهید کاویانی قرار دارد.
کد خبر: ۹۹۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ 16 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس محمد مهدی احمدی، قائم مقام این سازمان اظهار کرد: در راستای کمک به اجرای طرح شهید سلیمانی و سرعت گرفتن واکسیناسیون، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مرکز واکسیناسیون ویژه رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری کرمانشاه در اختیار عموم شهروندان قرار گرفت.

 وی بیان داشت: اجرای این طرح ضمن تسریع در روند تزریق واکسن کرونا، تعداد زیادی از جامعه هدف واکسیناسیون در شهر کرمانشاه در کمترین زمان ممکن علیه این ویروس واکسینه می‌شوند.

 محمد مهدی احمدی با اشاره به شرایط مرکز واکسیناسیون خودرویی ویژه رانندگان تاکسی واقع در ترمینال شهید کاویانی ایستگاه مینی بوس رانی افزود: در این مرکز تزریق واکسن از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ انجام و مراجعین بدون پیاده شدن از خودرو می‌توانند واکسن کرونا دریافت کنند.

قائم مقام سازمان در پایان به همشهریان توصیه کرد: با وجود تزریق واکسن کماکان کرونا را جدی بگیرند و برای حفظ سلامتی خود و دیگران ضمن پرهیز از این عادی انگاری این بیماری دستورالعمل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار