مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: سینما پیروزی شهر کرمانشاه واقع در خیابان سعدی به مجتمع تجاری هفت طبقه تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۹۹۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ 14 September 2021

محمدجواد کنجوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: کرونا فروش بلیت سینماها را تحت تاثیر قرار داده و در شرایط کنونی وضعیت سینماها مطلوب نیست.

وی افزود: در یک ماه اخیر استقبال از سینماهای استان کرمانشاه مطلوب نبوده و یک هفته سینما آزادی شهر کرمانشاه تعطیل شد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: درآمد سینما آزادی کرمانشاه در سال ۹۸ یک میلیارد تومان بوده اما در شرایط کنونی فیلم‌های سینمایی با کیفیت عالی پخش نمی‌شود، زیرا که با توجه به شرایط کرونایی تهیه‌کنندگان فیلم‌هایی با هزینه ساخت چندین میلیارد تومانی را پخش نمی‌کنند.

کنجوری با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه سینماهای استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده عملیات اجرایی تبدیل سینمای قدیمی پیروزی واقع در خیابان سعدی به مجتمع تجاری هفت طبقه اوایل سال ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

وی به لزوم حمایت از سینماها اشاره کرد و افزود: مسئولین از سینما حمایت نکرده و دریافت وام سینماداران با وجود سنگ‌اندازی‌های موجود امکان‌پذیر نیست، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از سینماها در سه ماهه ابتدایی سال ۹۹ به هر سالن مبلغی اعطا کرده و پس از آن واریزی‌ها قطع شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار