معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با شروع سال تحصیلی جدید ۳۳هزار کلاس اولی کرمانشاهی بر سر کلاس‌های مجازی حاضر می‌شوند.
کد خبر: ۹۹۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 12 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر ناهید فضلی اظهار کرد: بر اساس آماری که در اختیار آموزش و پرورش استان کرمانشاه است، در سال تحصیلی جدید حدود ۳۳ هزار نوآموز کلاس اولی در کرمانشاه خواهیم داشت.

وی افزود: بر اساس آمار اعلام شده مدارس دبستان کرمانشاه، بیش از ۹۰ درصد این دانش آموزان، ثبت نام در مدارس را انجام داده‌اند که پیش بینی می‌شود تا شروع سال تحصیلی این آمار کامل شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اجباری شدن سنجش سلامت نوآموزان، تا پایان شهریورماه همه دانش آموزان پایه اول مقطع دبستان مورد سنجش قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا به عنوان عامل بازدارنده خانواده‌ها در ثبت نام در مدارس، گفت: به خانواده‌ها این اطمینان را می‌دهیم که هیچ چیز به اندازه سلامت دانش‌آموزان برای مجموعه آموزش و پرورش اهمیت ندارد.

فضلی ادامه داد: سلامت و تربیت ۲ حق طبیعی فرزندان است که خانواده‌ها باید هر ۲ این مسائل را در کنار هم در اولویت قرار دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار