مدیر شعب بانک مسکن کرمانشاه:
مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه گفت: وام مسکن جوانان در شهر کرمانشاه ۸.۵ میلیارد ریال شد.
کد خبر: ۹۹۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲ 12 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه، حسن ریحانی‌پور اظهار کرد: مشتریانی که سال ۱۴۰۰ حساب جوانان افتتاح و مبالغ مورد نیاز این حساب را بر اساس جدول آن به صورت مرتب واریز کنند، پس از ۱۵ سال در شهر کرمانشاه ۸.۵ میلیارد ریال و در شهرستان‌های استان کرمانشاه هفت میلیارد ریال تسهیلات دریافت می‌کنند.

وی افزود: مشتریان برای دریافت این تسهیلات در پنج سال ابتدایی ماهیانه ۲ میلیون ریال و در پنج سال دوم و سوم به ترتیب سه میلیون و چهار میلیون ریال واریز کرده و پس از پایان سال پانزدهم می‌توانند از سقف تسهیلات مذکور برای خرید یا ساخت مسکن بهره‌مند شوند.

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه گفت: مجموع واریزی‌های مشتری طی ۱۵ سال ۵۴۰ میلیون ریال بوده که به مشتری تعلق داشته و تسهیلات آن در صورتی که به صورت پنج ساله تقسیط شود، نرخ سود آن ۶ درصد و در صورت تقسیط آن به بیش از ۶ سال تا ۲۰ سال نرخ سود آن ۹ درصد محاسبه است.

ریحانی‌پور تصریح کرد: مشتریان در صورت تمایل می‌توانند تسهیلات حساب پس‌انداز مسکن جوانان را پس از پنج سال دریافت کنند، در این صورت سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهر کرمانشاه و سه میلیارد ریال در سایر شهرهای استان کرمانشاه دریافت کرده و واریزی آن طی این پنج سال هر ماه ۲ میلیون ریال است.

وی افزود: افتتاح حساب پس‌انداز مسکن جوانان با شرایط جدید در تمامی شعبه‌های بانک مسکن کشور امکان‌پذیر بوده و مشتریان با توجه به منطقه جغرافیایی خود در سه گروه شهر تهران، شهرهای بزرگ و سایر شهرهای کشور می‌توانند از تسهیلات این حساب بهره‌مند شوند، در این تقسیم‌بندی شهر کرمانشاه جزو شهرهای بزرگ بوده و شهرستان‌های استان کرمانشاه در گروه سوم قرار می‌گیرند.

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه گفت: مبالغ جدید تسهیلات حساب جوانان تنها به حساب‌هایی تعلق گرفته که در سال ۱۴۰۰ و پس از آن افتتاح می‌شوند، حساب‌هایی که قبل از سال ۱۴۰۰ افتتاح شده مبالغ واریزی و تسهیلات آن بر اساس شرایط زمان افتتاح حساب است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار