رئیس پلیس راه کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: محور کرمانشاه- کامیاران حادثه‌سازترین جاده این استان از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.
کد خبر: ۹۹۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱ 09 September 2021

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به آخرین آمار تصادفات جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار کرد: ۱۲۹ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی پنج ماه اخیر جان خود را از دست داده که نسبت به مدت مشابه در سال ۹۹، ۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: ۵۳ درصد تلفات جاده‌ای در استان کرمانشاه طی مدت مذکور به دلیل واژگونی خودرو به دلیل سرعت غیرمجاز، خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه به آمار تصادفات جاده‌ای اشاره کرد و گفت: آمار تصادفات سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ چهار درصد کاهش داشته و در این بازه زمانی یک هزار و ۷۸۸ نفر بر اثر سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی این استان مجروح شدند.

حیدری افزود: محورهای پرتصادف استان کرمانشاه در سال جاری شامل محورهای کرمانشاه- کامیاران، کرمانشاه- اسلام آبادغرب و کرمانشاه- روانسر بوده است.

به گفته وی محور کرمانشاه- کامیاران پرحادثه‌ترین محور استان کرمانشاه از نظر تصادفات رانندگی از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.

حیدری با بیان اینکه ۶۰ درصد تصادفات رانندگی مربوط به خودروهای سواری بوده است، تصریح کرد: عدم کنترل وسیله نقلیه و انحراف به چپ در معابر ۲ طرفه بیشترین علل تصادفات رانندگی در جاده‌ها بوده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به کنترل هوشمند سرعت در محورهای مواصلاتی این استان افزود: هم‌اکنون ۳۹ دستگاه دوربین کنترل سرعت در جاده‌های استان کرمانشاه فعال است و طی یک ماه آینده ۲٠ دستگاه دیگر در محورهای مواصلاتی فعال می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار