رئیس مرکز درمانی محمد کرمانشاهی خبر داد؛
رئیس مرکز آموزشی درمانی محمد کرمانشاهی از اختصاص ۵۰ درصد از تخت‌های این بیمارستان به کودکان کرونایی خبر داد.
کد خبر: ۹۹۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲ 09 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه، فریبا ویسی اظهار کرد: هم اکنون ۵۰ درصد از تخت‌های بیمارستان محمد کرمانشاهی به کودکان مبتلا به ویروس کرونا اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: ۵۳ تخت به تخت‌های بستری بیماران کرونایی اطفال در استان کرمانشاه اضافه شده و ظرفیت تخت‌های بستری بیماران کرونایی در مرکز آموزشی درمانی محمد کرمانشاهی از ۲۱ به ۷۴ تخت افزایش پیدا کرده است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی محمد کرمانشاهی تصریح کرد: با افزایش تعداد کودکان مراجعه‌کننده به این بیمارستان با علائم کرونا در پیک پنجم، ظرفیت تخت‌های بخش مراقبت ویژه کرونایی از ۲۱ به ۲۴ تخت افزایش و بخش داخلی به صورت کامل با ظرفیت ۳۸ تخت به بیماران عادی کرونایی اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: انتقال و جابجایی بخش نوزادان برای مدیریت فضای فیزیکی، افزایش ۱۲ تخت در مجاورت بخش داخلی کرونایی و فعال بودن بخش‌های بستری آنکولوژی، نوزادان، اورژانس، روان و ان آی سی یو، پی آی سی یو برای بیماران غیر کرونایی انجام شده است.

ویسی تصریح کرد: در مردادماه سال ۱۴۰۰ تعداد مراجعین به اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان محمد کرمانشاهی در صبح و عصر حدود ۱۰ هزار مورد بوده که از این تعداد یک هزار و ۱۰۰ بیمار بستری شدند.

وی ادامه داد: در مدت مذکور ۵۶۰ نفر با علائم کرونا بستری شده و ۱۴۹ نفر از افراد بستری شده کرونا مثبت شدند، به عبارتی بیش از ۵۰ درصد موارد بستری در مردادماه سال جاری کودکان مبتلا به کرونا بودند.

به گفته رئیس مرکز آموزشی درمانی محمد کرمانشاهی هم‌اکنون ۶۱ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار