مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: بیمه‌شدگان صندوق‌های بیمه روستاییان و عشایر و بیمه سلامت همگانی می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد یا از طریق سامانه‌های غیرحضوری اعتبار دفترچه‌های درمانی خود را تمدید کنند.
کد خبر: ۹۹۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸ 09 September 2021

دفترچه‌های بیمه سلامت به صورت الکترونیکی تمدید می‌شود

امید قادری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه به نحوه تمدید دفترچه‌های بیمه سلامت اشاره و اظهار کرد: اعتبار دفترچه‌های درمانی تعدادی از بیمه‌شدگان صندوق‌های روستاییان و عشایر و بیمه سلامت همگانی به صورت متمرکز، سیستمی و خودکار تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ تمدید شده است.

وی افزود: بیمه‌شدگان سازمان بیمه سلامت ایران می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد یا از طریق سامانه خدمات غیر حضوری به نشانی اینترنتی www.bimehsalamatiranian.ir و eservices.ihio.gov.ir/esc نسبت به تمدید دفترچه‌های درمانی خود اقدام کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: برای جلوگیری از تردد بیمه‌شدگان صندوق‌های روستاییان و عشایر و بیمه سلامت همگانی امکان تمدید غیر حضوری دفترچه‌های درمانی فراهم شده و فرد می‌تواند با مراجعه به سامانه‌های اعلام شده سابقه پزشکی خود را مشاهده کرده و از کد رهگیری در نظام ارجاع و پزشک خانواده خود مطلع شود.

قادری تصریح کرد: ورود به سامانه‌های مذکور با کد ملی و شماره تلفن همراه سرپرست خانوار امکان‌پذیر است.

به گفته وی بیمه‌شدگان می‌توانند دفترچه‌های فاقد اعتبار یا دفترچه‌هایی که کمتر از یک ماه از اعتبارشان باقی مانده را تمدید کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار