از پاییز سال ۱۳۹۸ که دوره چهارساله ریاست جواد رضایی تبار بر هیات هاکی کرمانشاه به پایان رسید، قریب به دوسالی می‌گذرد، اما علیرغم گذشت این مدت کماکان این هیات با سرپرست اداره می‌شود.
کد خبر: ۹۹۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ 08 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا هرچند براساس روال عادی هیات‌های ورزشی، پس از اتمام دوره ریاست هر هیات برای مدت دو دوره می‌توان برای آن سرپرست انتخاب کرد و بعد از آن باید انتخابات برگزار شود، اما در هیات هاکی کرمانشاه وضع بگونه‌ای دیگر است و شش دوره‌ای است که با سرپرست اداره می‌شود.

فدراسیون هاکی جواد رضایی تبار که به دلیل بازنشستگی دیگر نمی‌توانست به عنوان کاندیدا در انتخابات هیات هاکی کرمانشاه ثبت نام کند را پس از پایان دوره چهارساله ریاستش در این هیات، دوباره به عنوان سرپرست انتخاب کرد و حالا دو سال است که این هیات همچنان با همان سرپرست اداره می‌شود.

آنطور که مدیرکل ورزش و جوانان استان به ایسنا می‌گوید: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تاکنون نزدیک به ۱۰ مکاتبه با فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان داشته و آمادگی خود را برای برگزاری انتخابات این هیات اعلام کرده، اما جوابی از سوی فدراسیون نگرفته است.

صابر رحیمی تصریح کرد: در این مدت دو مرتبه ثبت نام از کاندیدا‌ها صورت گرفت و هر بار علیرغم آمادگی استان، کار به برگزاری انتخابات کشیده نشد.

رحیمی یادآورشد: هفته اخیر مجددا مکاتبه‌ای با فدراسیون داشته ایم و درخواست کرده ایم که فراخوان ثبت نام انتخابات این هیات را انجام دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه فعالیت هیات هاکی کرمانشاه علیرغم اداره با سرپرستی همچنان خوب پیش می‌رود، تاکید کرد: امیدواریم فدراسیون هاکی این بار با درخواست ورزش و جوانان استان موافقت کرده مقدمه برگزاری انتخابات این هیات را فراهم کند.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، مکاتباتی نیز با فدراسیون‌های ناشنوایان، شمشیربازی، شطرنج و نجات غریق صورت گرفته تا مقدمات برگزاری انتخابات این هیات‌ها نیز فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از پایان دوره ریاست هر هیات ورزشی آمادگی برگزاری انتخابات آن را داریم، اما باید فدراسیون‌ها نیز همراهی کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار