مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه یکی از تعاون پذیرترین استان‌های کشور گفت: هم اکنون جمعیتی در حدود یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر در استان عضو تعاونی هستند.
کد خبر: ۹۹۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹ 08 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا«حسن عزیزی» افزود: اکنون سه هزار تعاونی در استان کرمانشاه وجود دارد که بیش از ۵۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

وی همچنین به تشریح فرآیند ثبت نام و انتخاب تعاونی‌های برتر استان پرداخت و گفت: به محض آغاز فرآیند شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر ملی از طریق پیامک، پوستر، بنر و اتاق تعاون و کلیه امکاناتی که در فضای مجازی داشتیم تبلیغات گسترده‌ای برای جامعه مخاطب صورت گرفت.

عزیزی ادامه داد: شرکت‌های متقاضی و واجد شرایط در سامانه جامع بخش تعاونی ثبت نام کردند و امسال برگزاری جشنواره با استفاده از مدل رقابت المپیادی و الگوی امتیازی انجام شد و از میان ثبت نام کنندگان یک تعاونی به عنوان برتر استانی و هفت تعاونی به عنوان تعاونی شایسته تقدیر استانی حایز بیشترین امتیازات شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه خاطرنشان کرد: بعضی از تعاونی‌های کرمانشاه در سطح کشور بی‌نظیر هستند مانند بیمارستان بیستون که خدمات خود را به جامعه استانی و استان‌های همجوار ارایه می‌دهد.

وی با بیان اینکه اگر الگوی تعاون نبود بخش حقوق بگیر جامعه نمی‌توانستند صاحب مسکن شوند، افزود: افراد می‌توانند با پرداخت وجه در چند سال و به صورت خُرد صاحب مسکن شوند.

او در ادامه به اسامی برگزیدگان در ۲ بخش تعاونی‌های برتر استانی و شایسته تقدیر استانی اشاره کرد و گفت: شرکت تعاونی ۲۸۷۴ تیبا دارو تولید کننده انواع محصولات مورد نیاز دام و طیور از شهرستان پاوه به عنوان تعاونی برتر استانی انتخاب شده است.

عزیزی تعاونی‌های شایسته تقدیر استانی را نیز معرفی کرد و افزود: شرکت تعاونی مسکن شهرداری سرپل ذهاب، شرکت تعاونی ۴۵۴۸ دهیاران بخش مرکزی حلوان، شرکت تعاونی ۴۸۶۷ تولیدی پوشاک باختر زمین، شرکت تعاونی ۳۴۲۳ مجتمع خدمات رفاهی و جایگاه سوخت آوا هیوای قصرشیرین، شرکت تعاونی ۹۵۱ تولید گل و گیاه بابا اسکندر، شرکت تعاونی ۱۰۹۰ مرزنشینان دهستان فتح آباد قصرشیرین و شرکت تعاونی ۵۴۰ باغداری تلفیقی قلعه سفید در این جایگاه قرار گرفتند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴شهر و ۲هزار و ۵۹۵ روستا دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار