به مناسبت عید غدیر؛
تابناک سمنان: محمد قوسی قائم مقام کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی در استان برگزار شد، گفت: این نذرواره علاوه بر سمنان در ۵۰ شهر کشور برگزار شده است.
کد خبر: ۹۸۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ 29 July 2021

گوشت قربانی را بین چه کسانی باید تقسیم کرد؟

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان همزمان با ذبح دام برای توزیع بین نیازمندان استان سمنان، با بیان اینکه برای نخستین بار در کشور توسط گروه جهادی ملی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی صورت گرفت، تاکید کرد: ذبح یک هزار و ۸۵۰ رأس دام برای نخستین بار توسط گروه جهادی ملی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی در ۵۰ شهر کشور خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این خیر دامغانی ۵۰۰ رأس دام به صورت تشویقی در اختیار ۵۰ شهر از نقاط مختلف ایران قرار داده است، خاطرنشان کرد: مشارکت این خیر به یک میلیارد تومان رسید.

محمد قوسی بیان کرد : این گروه با مشارکت یکی از خیران دامغان در ۵۰ شهر کشور برگزار می‌شود و این میزان دام ذبح و بین نیازمندان توزیع شده است.

قوسی با اشاره به اینکه در این طرح هیئت‌های مذهبی، مراکز نیکوکاری سراسر کشور با خرید دام از نذورات مردمی و سهمیه تشویقی خیر استان سمنان این طرح را در سراسر کشور در سال جاری کلید زدند، خاطرنشان کرد: در این طرح عظیم بیش از سه میلیارد ۷۰۰ میلیون تومان دام ذبح و بین نیازمندان توزیع شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار