رئیس مرکز فنی و حرفه ای برادران دامغان گفت: ۲۰۰ مهارت‌آموز این مرکز از ابتدای امسال تاکنون در ۱۰ نشست مهارتی مجازی شرکت کردند.
کد خبر: ۹۸۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ 29 July 2021

۲۰۰ مهارت‌آموز دامغانی در نشست مهارتی مجازی فنی و حرفه‌ای شرکت کردند

 

به گزارش تابناک سمنان مهدی زینتی  بیان کرد: امسال در مرکز فنی و حرفه ای برادران دامغان چهار نشست مهارتی آنلاین در حوزه اقتصاد دیجیتال، ۲ نشست در حوزه فناوری خودرو، ۲ نشست در حوزه ایمنی و بهداشت و ۲ نشست در حوزه تاسیسات برگزار شد. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته ملی مهارت نیز نشست حوزه مهارت IT و دیجیتال با موضوع فاصله دانشگاه و بازار کار کامپیوتر، بهره گیری از مهارت در بازار کار IT و مقایسه آموزش‌های مهارتی در ایران و آلمان و همچنین نشست مهارتی آنلاین در حوزه اقتصاد دیجیتال با موضوع بررسی مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار کامپیوتر و ویژگی‌های یک برنامه نویس موفق برگزار شد. 

زینتی اضافه کرد: در سال گذشته نیز ۱۵ وبینار تخصصی در حوزه های مختلف با شرکت ۳۰۰ نفر از برادران در دامغان برگزار و در پایان این نشست‌ها، برای افراد گواهی شرکت در نشست صادر شد. 

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته دوره آموزشی تخصصی نمونه سازی سریع با هدف ارتقاء دانش مهارتی اصناف برای اولین بار در دامغان آغاز شد و امسال نیز ادامه پیدا کرد که از ابتدای سال تا پایان تیرماه ۱۴۰۰، تعداد ۴۷۰ نفر در ۳۰ دوره مهارتی در ۱۰ کارگاه آموزشی از این خدمات استفاده کردند.

زینتی اظهار داشت: برنامه آموزشی این مرکز در حوزه مهارتی شامل برگزاری دوره های مهارتی سربازان وظیفه و دوره های آموزشی منجر به اشتغال است که این دوره‌ها با تعامل کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار و برای متقاضیان تسهیلات دریافت می‌شود. 

رییس مرکز فنی و حرفه‌ای دامغان گفت: با توجه به شرایط کرونا و برگزاری کلاس ها به صورت مجازی، بیش از ۱۲۰ محتوای آموزشی به صورت پوستر و اینفوگرافی برای فرهنگ سازی مهارتی تولید شده است. 

سال گذشته در مرکز فنی و حرفه ای برادران دامغان، ۹۹۸ نفر در بخش دولتی و ۴۵۶ نفر زیر نظر ۲۰ آموزشگاه آزاد در بخش خصوصی، ۱۵۵ هزار و ۲۴۶ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی فراگرفتند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار