بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان از استان کرمانشاه گفت: در ایام کرونا با توجه به تعطیلی فعالیت‌های ورزشی به تمرینات در پارک‌ها و منزل ادامه دادم، تا موفق به عضویت در تیم‌ملی شدم.
کد خبر: ۹۸۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ 29 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس فاطمه پسندیده اظهار داشت: در ایام کرونا با توجه به تعطیلی فعالیت‌های ورزشی به تمرینات خود در پارک‌ها و منزل ادامه دادم، در کشورهای دیگر حتی در ایام کرونا اردوها برگزار می‌شد اما در ایران اینگونه نبود و اردوها نیز کنسل شدند که همین امر موجب شد نسبت به سایر کشورهایی مانند تاجیکستان و بلاروس که با وجود هر مسئله‌ای برنامه‌های ورزشی‌شان فعال است، ضعیف عمل کنیم.

وی تصریح کرد: همین امر دوری از اردوها و کنسل شدن فعالیت‌ها موجب کاهش قدرت جسمانی و روحیه بازیکنان می‌شود، افراد مستعدی را در بین بانوان داریم اما مشکلاتی بر سر راه وجود دارد از جمله مشکلات مالی و دوری از میادین ورزشی در ایام کرونا که همین امر موجب شد آن‌طور که باید بانوان نتوانند خود را نشان دهند.

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان از استان کرمانشاه افزود: چند ماه پیش اردوی جوانان با حضور ۱۸ نفر برای اعزام به مسابقات کافا برگزار شد، مسابقات تاجیکستان که حدودا دو ماه پیش برگزار شد با حضور ۵ یا ۶ تیم شرکت‌کننده که با کسب چهار پیروزی و یک تساوی مقام دوم را کسب کردیم.

وی در خصوص برنامه‌های پیش‌رو، گفت: اردوی مسابقات آسیایی در رده سنی زیر ۲۳ سال را پیش رو داریم، تلاش می‌کنم تا بتوانم در این اردو شرکت کنم.

پسندیده در پایان با اشاره به نبود هزینه کافی برای حمایت از فوتبال بانوان، گفت: هزینه اعزام تیم‌های آقایان خیلی بیشتر از هزینه تیم‌های بانوان است امیدواریم این مسئله بررسی شود و توجه لازم به تیم‌های بانوان که افراد با انگیزه‌ای را دارد را داشته باشند و همچنین فوتبال بانوان نیاز به دیده شدن و حمایت اسپانسر دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار