استاندار ایلام:
 استاندار ایلام در پیامی هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی را تبریک گفت و افزود: تلفیق مهارت های فنی و حرفه ای با دانش آکادمیک زمینه ساز اشتغال مولد و کارآفرینی است.
کد خبر: ۹۸۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ 29 July 2021

به گزارش تابناک  ایلام، متن پیام  به شرح زیر است. بی‌تردید تلفیق مهارت های فنی و حرفه‌ای با دانش آکادمیک برای جوانان این مرز و بوم زمینه ساز اشتغال مولد و پایدار توام با کارآفرینی بوده و تاثیر بسزایی در رشد و توسعه اقتصادی و توانمندسازی منابع انسانی دارد.

در این میان رسالت آموزش فنی و حرفه‌ای به عنوان متولی اصلی آموزش مهارت های گوناگون در تربیت نیروی کار ماهر و متخصص در بخش‌های مختلف صنعت، خدمات، کشاورزی، ارتقاء مهارت های حرفه ای شاغلان، فارغ التحصیلان دانشگاهی و کارجویان شهری و روستایی نقش بسزایی در توسعه پایدار و کاهش نرخ بیکاری خواهد داشت.

بدین وسیله فرا رسیدن هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را به خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه‌ای و تلاشگران عرصه مهارت آموزی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

امید است شعار "هر ایرانی یک مهارت" در فعالیت های هدفمند و برنامه‌های دانش و مهارت بنیان سازمان فنی و حرفه ای تجلی یافته و زمینه‌ساز رفع بیکاری و اشتغال پایدار شود./ع         

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار