رئیس شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری جشن بزرگ «عید غدیر» در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۸۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ 28 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا عباس سروری با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری ویژه برنامه‌های عید غدیر در استان، گفت: جشن بزرگ عید غدیر از ساعت ۱۷ روز عید غدیر خم در مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار می شود.

سروری ادامه داد: این جشن بزرگ با مداحی حاج یزدان ناصری از مداحان به نام کرمانشاهی برگزار خواهد شد و در انتها نیز از حاضران با توزیع غذای نذری و بستنی پذیرایی خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی استان کرمانشاه با دعوت از مردم کرمانشاه برای شرکت در این جشن ، گفت: جشن عید غدیر توسط بنیاد فرهنگی انصار الحجه با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برپا خواهد شد.

سروری در ادامه با اشاره به برگزاری ویژه برنامه پیاده روی خانوادگی در کرمانشاه در روز عید غدیر، گفت: این مراسم از ساعت هشت صبح فردا (هفتم مرداد) از میدان آزادی به‌سمت میدان غدیر برگزار خواهد شد.

این مسئول افزود: در این مراسم جوایز نفیسی از جمله ۲۰ دستگاه دوچرخه و سفر به مشهد مقدس به شرکت کنندگان اهداء خواهد شد.

سروری اشاره‌ای هم به راه افتادن کاروان خودرویی از مسجدالنبی طاق‌بستان تا میدان فردوسی داشت و افزود: این ویژه برنامه از ساعت 17 روز عید غدیر در کرمانشاه آغاز خواهد شد.

 وی افزود: همچنین با هماهنگی های به عمل آمده از اصناف و بازاریان خواسته شده به مناسبت عید غدیر تخفیفات ویژه‌ای برای مردم در نظر بگیرند.

 به گفته سروری جشن‌های عید غدیر با رعایت شیوه نامه های بداشتی در بیشتر شهرستان‌ها و شهرها، بخش ها، دهستان‌ها و روستاهای استان برپا خواهند شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار